Skip to main content

Πέθανε φίλαθλος του Ολυμπιακού μετά το ντέρμπι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απώλεια του φιλάθλου του, Γιάννη Δημάρχου, πενθεί ο Ολυμπιακός.

Ο άτυχος άνδρας κατέρρευσε στο «Γ. Καραϊσκάκης» με τη λήξη του ντέρμπι και παρά τις προσπάθειες των γιατρών που έσπευσαν για να προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, δεν τα κατάφερε.  

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, αλλά και όλη η οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, πενθεί για τον χαμό του φιλάθλου μας, Γιάννη Δημάρχου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, κατά τη διάρκεια του αποψινού αγώνα».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.