Skip to main content

«Ναι» υπό προϋποθέσεις από δημάρχους για το κέντρο προσφύγων στο Σχιστό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στηρίζουν υπό προϋποθέσεις οι δήμαρχοι της ευρύτερης περιφέρειας του Πειραιά τη δημιουργία του κέντρου μετεγκατάστασης προσφύγων στο Σχιστό. 

«Το προσφυγικό είναι ένα μείζον θέμα που καλείται να διαχειριστεί η χώρα μας και έχουμε καθήκον να συμβάλουμε όλοι στο βαθμό που αναλογεί στον καθένα μας και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους μετά από συνάντηση εργασίας που είχαν με τον αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Γιώργο Γαβρίλη. 

Οι προϋποθέσεις που θέτουν οι δήμαρχοι είναι: 

1. Ο αριθμός των προσφύγων που θα φιλοξενούνται εκεί θα είναι τόσος ώστε να εξασφαλίζονται ανθρώπινες συνθήκες και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των προσφύγων, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης.

2. Η κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην διαμόρφωση σχεδίου διασποράς προσφύγων στο Λεκανοπέδιο και σε όλη τη χώρα με τη μεταφορά τους με τα πλοία από τα νησιά και σε άλλα λιμάνια εκτός του Πειραιά ώστε να είναι διαχειρίσιμο το θέμα και σε ακραίες συνθήκες.

3. Να υπάρξει ενημερωτική εκστρατεία των τοπικών κοινωνιών.

Στη σημερινή συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη Πειραιά συμμετείχαν ο δήμαρχοι Πειραιά Γιάννης Μώραλης, Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστος Βρετάκος, Κορυδαλλού Στ. Κασιμάτης, Περάματος Γιάννης Λαγουδάκη και ο γενικός γραμματέας του Δήμου Νίκαιας- Αγ. Ιωάννη Ρέντη Κώστα Τσεφαλάς που εκπροσώπησε το δήμαρχο Γιώργο Ιωακειμίδη.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.