Skip to main content

Χωρίς μετρό την Τρίτη έως τις 9 το πρωί

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα το πρωί της Τρίτης, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00, διαφωνώντας με την ένταξη των συγκοινωνιών στο υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων.

«Άραγε η κοινωνική ευαισθησία των κυβερνόντων για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού πως συνδέεται με την αντιμετώπιση των αστικών συγκοινωνιών ως φορέων που πρόκειται να περάσουν στα χέρια ιδιωτών με σκοπό το κέρδος;», διερωτάται το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.