Όλο και περισσότεροι άστεγοι διανυκτερεύουν στις δύο θερμαινόμενες αίθουσες που έχει διαθέσει ο Δήμος Αθηναίων για να προφυλαχθούν από το ψύχος.
Το βράδυ της Κυριακής 111 άτομα βρήκαν καταφύγιο στους χώρους αυτούς, ενώ κλιμάκια του «Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού» και συνεργαζόμενων με το δήμο ΜΚΟ, πραγματοποίησαν δεκάδες επιτόπιες επισκέψεις σε άλλους άστεγους και τους παρείχαν ιατροφαρμακευτική βοήθεια και άλλη βοήθεια.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












