Skip to main content

Ρουμανία: Νέα νομοθεσία για απαγόρευση ασθενών με κορωνοϊό να αρνούνται την καραντίνα ή να φεύγουν από νοσοκομεία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αντιμετωπίστηκε νομοθετικό κενό που επέτρεπε σε χιλιάδες Ρουμάνους που έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό να φεύγουν από τα νοσοκομεία ή να μην λαμβάνουν την προσήκουσα θεραπεία, καθώς σήμερα τέθηκε σε ισχύ νέα νομοθεσία.

Μέχρι τώρα η κυβέρνηση της χώρας είχε καταφέρει να διαχειριστεί την επιδημία μέσω μιας σειράς διαταγμάτων, βάσει των οποίων μπορούσε να ζητά να διακομίζονται σε νοσοκομεία όσοι προσβάλλονται από τον Covid-19 και να μπαίνουν σε καραντίνα όσοι είναι ενδεχόμενο να έχουν μολυνθεί.

Όμως στις 2 Ιουλίου το Συνταγματικό Δικαστήριο της Ρουμανίας αποφάσισε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλλει με αυτό τον τρόπο στους πολίτες να μπαίνουν σε καραντίνα ή να νοσηλεύονται, εξηγώντας ότι απαιτείται να ψηφιστεί σχετική νομοθεσία.

Μέχρι χθες, Δευτέρα, στη Ρουμανία είχαν καταγραφεί 38.139 κρούσματα του κορωνοϊού και 2.038 θάνατοι.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ, AFP

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.