Οι πρόεδροι Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν, Σερζ Σαργκσιάν και και Ιλχάμ Αλίγεφ αντίστοιχα, θα συναντηθούν εντός της ημέρας στη Βιέννη, σε μια προσπάθεια ύφεσης της σύγκρουσης στον φιλοαρμενικό θύλακα εντός του αζερικού εδάφους, Ναγκόρνο Καραμπάχ.
Τη σχετική ανακοίνωση έκανε η επικεφαλής της διπλωματίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Φεντερίκα Μογκερίνι.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












