Skip to main content

Αζερμπαϊτζάν: Εάν οι αποσχιστές επιμείνουν, θα χτυπήσουμε την πρωτεύουσα του Ναγκόρνο Καραμπάχ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο υπουργός Άμυνας του Αζερμπαϊτζάν τόνισε τη Δευτέρα ότι, έαν οι ενισχυόμενοι από την Αρμενία αποσχιστές του Ναγκόρνο Καραμπάχ «συνεχίσουν να εξαπολύουν πυρά κατά αμάχων», τότε η χώρα του θα ετοιμαστεί για επίθεση στην πρωτεύουσα της επαρχίας, Στεπανακέρτ.

Το Ναγκόρνο Καραμπάχ είναι αποσχισθείσα επαρχία του Αζερμπαϊτζάν, η οποία κατοικείται κυρίως από Αρμένιους. Οι συγκρούσεις στην περιοχή άρχισαν όταν ακόμα η Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν ανήκαν στη Σοβιετική Ένωση, το 1988.

Αζέροι και αποσχιστές αντάλλαξαν πυρά για τρίτη συναπτή ημέρα τη Δευτέρα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.