Skip to main content

Στ. Θεοδωράκης για Εξάρχεια: Η κυβέρνηση να πάψει να κάνει τα στραβά μάτια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Οι υπουργοί του κ.Τσίπρα να πάψουν να κάνουν τα στραβά μάτια» έγραψε ο Σταύρος Θεοδωράκης σε ανάρτησή του στο Twitter για την επίθεση κατά λιμενικών στα Εξάρχεια.

Όπως σημείωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού, οι ένοπλες συμμορίες που έχουν ως ορμητήριο τα Εξάρχεια δεν απειλούν μόνο αστυνομικούς -τώρα και λιμενικούς- απειλούν και καταδυναστεύουν τους πολίτες».

«Τα Εξάρχεια πρέπει να ξαναγίνουν γειτονιά. Το γκέτο πρέπει να σπάσει» πρόσθεσε.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.