Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συνδέσμου των Απανταχού Καρδαμυλίων Χίου, στα γραφεία του Συνδέσμου στον Πειραιά.
Την αγιοβασιλόπιτα ευλόγησε ο μητροπολίτης Χίου, Ψαρών και Οινουσσών κ. Μάρκος.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος μελών και φίλων του Συνδέσμου, καθώς και εκλεκτούς προσκεκλημένους από τον ναυτιλιακό χώρο και εκπροσώπους της Πολιτείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τον ρόλο του Συνδέσμου ως σημείο αναφοράς για την απανταχού Καρδαμυλίτικη κοινότητα και τη ναυτιλιακή οικογένεια.

Σε κλίμα συγκίνησης και ενότητας, οι παρευρισκόμενοι τραγούδησαν όλοι μαζί τα κάλαντα και αντάλλαξαν θερμές ευχές για μια δημιουργική, χαρούμενη και ευλογημένη νέα χρονιά.
Το τουρνέσι έπεσε στην Αικατερίνη Μαρινάκη. Ακολούθησε δεξίωση, στην οποία τα μέλη και οι φίλοι του Συνδέσμου είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν σε ζεστό και εγκάρδιο κλίμα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












