Έναν 45χρονο συνέλαβαν αστυνομικοί στο Χαλάνδρι, μετά από επεισόδιο με απειλές σε βάρος 25χρονης, η οποία είναι ένοικος της ίδιας πολυκατοικίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 20:00 στην οδό Παμφυλίας, όταν ο 45χρονος φέρεται να απείλησε την 25χρονη με όπλο-ρέπλικα. Η γυναίκα ειδοποίησε άμεσα την Αστυνομία και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί.
Κατά την επέμβαση των αστυνομικών, ο άνδρας φέρεται να τους απείλησε με μαχαίρι, ωστόσο ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα όπλο-ρέπλικα, μαχαίρια, ένας σουγιάς και άλλα αντικείμενα. Ο 45χρονος μεταφέρθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, όπου σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία.
Αντιμετωπίζει κατηγορίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, απείθεια, απειλή, εξύβριση και βία κατά υπαλλήλων.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












