Κοντά στη Νικόπολη του Πόντου –ή Σεμπινκαραχισάρ, όπως ονομάζεται σήμερα η πόλη της επαρχίας Κερασούντας– ένα παλιό μοναστήρι λαξευμένο στο βράχο έχει επιστρέψει στη δημόσια ζωή, όχι πια ως χώρος λατρείας αλλά ως σταθμός στον χάρτη του πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού της Τουρκίας.
Η Παναγία η Σταυροπηγιανή ή Καγιάντιπι, δηλαδή Των Βράχων (Kayadibi Meryem Ana Manastırı), ή αλλιώς πώς Παναγία της Γαράσαρης, τα τελευταία χρόνια έχει ενταχθεί στο τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












