Από τις 9 το πρωί θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Βενιζέλου» και «Πανεπιστήμιο» στη Θεσσαλονίκη.
Οι σταθμοί θα είναι κλειστοί λόγω των διαδηλώσεων που έχουν προγραμματιστεί για την Εργατική Πρωτομαγιά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Πληροφορούμε το επιβατικό κοινό ότι κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών, την Πέμπτη 1/5 στις 09.00 π.μ., θα ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία των σταθμών «Βενιζέλου» και «Πανεπιστήμιο». Oι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να σταματούν σε αυτούς. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση για την ώρα επαναλειτουργίας των συγκεκριμένων σταθμών. H λειτουργία στους υπόλοιπους σταθμούς θα διεξάγεται κανονικά».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












