Μία 37χρονη μητέρα συνελήφθη στην περιοχή της Νεάπολης, στη Θεσσαλονίκη, καθώς φέρεται να εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ η ίδια βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 11.00 χθες το βράδυ, όταν αστυνομικοί εντόπισαν τη γυναίκα να κάθεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, η 37χρονη ήταν εμφανώς ζαλισμένη, λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












