Ελεύθερα αφέθηκαν τα 59 άτομα που προσήχθησαν μετά τα επεισόδια που ξέσπασαν χθες το βράδυ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κατά την ολοκλήρωση του συλλαλητηρίου για τα Τέμπη.
Οι προσαχθέντες οδηγήθηκαν αρχικά στο αστυνομικό μέγαρο της πόλης και μετά την εξέτασή τους δεν προέκυψε κάτι μεμπτό εις βάρος τους, οπότε αφέθηκαν ελεύθεροι.
Διαβάστε ακόμη:
→Επεισόδια στο Σύνταγμα: 30 προσαγωγές, 7 συλλήψεις – Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












