Skip to main content

Δημοψήφισμα στη Σαλαμίνα την Κυριακή για την υποθαλάσσια σύνδεση με το Πέραμα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δημοψήφισμα θα πραγματοποιηθεί στη Σαλαμίνα την Κυριακή, προκειμένου οι πολίτες να δηλώσουν αν θέλουν να γίνει το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης του νησιού με το Πέραμα.

Το δημοψήφισμα θα διαρκέσει από τις 8:00 έως τις 20:00 και oι δημότες θα μπορούν να προσέλθουν στο δημαρχείο και στα κοινοτικά καταστήματα για να ψηφίσουν.

Ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων, Παναγιώτης Χατζηπέρος κάλεσε τους δημότες να να επιδείξουν τη μέγιστη δυνατή υπευθυνότητα και να προσέλθουν μαζικά στη διαδικασία.

«Είναι ανάγκη οι πολίτες της Σαλαμίνας να ενημερωθούν έγκαιρα για όλες τις πτυχές του συγκεκριμένου έργου, τις δυνατότητες και προοπτικές που αυτό θα δώσει στο νησί, αλλά και τα προβλήματα που δημιουργούνται, με σκοπό να πάρουν υπεύθυνα θέση με την ψήφο τους», αναφέρει σε σχετική του επιστολή. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.