Πυκνοί καπνοί καλύπτουν το πρωί της Τρίτης το νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ενώ στην περιοχή «βρέχει» στάχτη.
Τη νύχτα γιατροί και ασθενείς βίωσαν έναν εφιάλτη διαρκείας, καθώς οι φλόγες περικύκλωσαν το νοσοκομείο ενώ ήταν σε εξέλιξη η εκκένωσή του. Υπεράνθρωπες ήταν οι προσπάθειες γιατρών και διασωστών και όλα πήγαν εν τέλει καλά.
Το ολονύχτιο θρίλερ αποτυπώνει ο φωτογραφικός φακός.




Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












