Συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα ζητούν και οι κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας, οι οποίοι μάλιστα εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για το γεγονός ότι δεν συμμετείχαν στις δυο συναντήσεις που είχε με αγρότες.
Συγκεκριμένα, σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Ομοσπονδία Κτηνοτροφικών Συλλόγων και Κτηνοτρόφων Περιφέρειας Θεσσαλίας τονίζεται ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους κτηνοτρόφους και τους αγρότες, κυρίως σε ότι αφορά στο κόστος παραγωγής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












