Skip to main content

Μετρό Αιγάλεω: Απεγκλωβίστηκε η γυναίκα που είχε πέσει στις ράγες

Στο νοσοκομείο η γυναίκα που εγκλωβίστηκε στις ράγες του Μετρό στη Γραμμή 3.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η πυροσβεστική απεγκλώβισε τη γυναίκα που είχε πέσει στις ράγες του μετρό στο Αιγάλεω.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο Twitter, η γυναίκα παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Επιχείρησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

Το περιστατικό συνέβη στις 15:30. Η κίνηση στη γραμμή 3 του Μετρό προσωρινά γινόταν μεταξύ των σταθμών Δημοτικό Θέατρο – Αγία Βαρβάρα και Ελαιώνας – Δ. Πλακεντίας -Αεροδρόμιο. Τα δρομολόγια πλέον διεξάγονται κανονικά.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.