Skip to main content

Κάτω Πατήσια: Επιχείρηση απεγκλωβισμού ενός ατόμου που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συναγερμός σήμανε στις 9.30 το βράδυ στην Πυροσβεστική έπειτα από την πτώση ενός ατόμου στις γραμμές στον σταθμό Κάτω Πατήσια, στο ρεύμα προς Κηφισιά.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση απεγκλωβισμού του ατόμου από το συρμό του ΗΣΑΠ. Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ η κυκλοφορία των συρμών γίνεται μόνο στα τμήματα Aττική – Πειραιάς & A. Πατήσια-Kηφισιά.

Στο σημείο επιχειρούν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.