Skip to main content

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ποιοι είναι οι τρεις τρόποι αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία

Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Είτε με μετρητά 1.000 ευρώ, είτε με κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 150 ευρώ, είτε με κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ.

Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (και εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

Ν. Παππάς: Με χίλια ευρώ δεν σβήνουν οι ευθύνες

«Τα 1.000 ευρώ αποζημίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς όσες και όσους εγκλωβίστηκαν στις αμαξοστοιχίες της, κατά την πρόσφατη κακοκαιρία, δεν σβήνουν τις μεγάλες ευθύνες της εταιρείας, του ΟΣΕ και της κυβέρνησης της Ν.Δ», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών  του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, υποβάλλοντας παράλληλα σχετικά ερωτήματα.

«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής οφείλουν να απαντήσουν

  • Τόσο αποτιμούν την πολύωρη ταλαιπωρία και τους τραυματισμούς επιβατών;
  • Ευθύνεται ή δεν ευθύνεται ο ΟΣΕ για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου; Έστελνε ή δεν έστελνε τις αμαξοστοιχίες σε μια κατάσταση εγκλωβισμού, γνωστή εκ των προτέρων;
  • Γιατί δεν έγινε έγκαιρα ο αποχιονισμός της γραμμής, ενώ το φαινόμενο είχε προβλεφθεί με ακρίβεια; Υπήρξε συνεννόηση μεταξύ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενόψει κακοκαιρίας;
  • Ποιοι λόγοι οδήγησαν στην 5ετή εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1371, ειδικά στο σκέλος της προκαταβολής αποζημίωσης για τραυματισμό ή θάνατο, ύψους ως 21.000 ευρώ;
  • Για ποιο λόγο καθυστέρησε κατά μισή μέρα η δρομολόγηση συρμών του προαστιακού για τον απεγκλωβισμό των οδηγών της Αττικής Οδού;

Ζητούνται απαντήσεις και θα δοθούν», αναφέρει ο κ. Παππάς.