Κλείνουν σταδιακά από τις 15.00 οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα» μετά από εντολή της αστυνομίας και λόγω των εκδηλώσεων για την επέτειο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου.
Στις 15.00 θα κλείσει ο σταθμός «Πανεπιστήμιο» και στις 16.30 το απόγευμα ο σταθμός «Σύνταγμα».
Οι συρμοί θα διέρχονται κανονικά αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάσεις. Οι σταθμοί θα ανοίξουν κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












