Skip to main content

Κλείνουν σταδιακά από τις 15.00 οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κλείνουν σταδιακά από τις 15.00 οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα» μετά από εντολή της αστυνομίας και λόγω των εκδηλώσεων για την επέτειο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου.

Στις 15.00 θα κλείσει ο σταθμός «Πανεπιστήμιο» και στις 16.30 το απόγευμα ο σταθμός «Σύνταγμα».

Οι συρμοί θα διέρχονται κανονικά αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάσεις. Οι σταθμοί θα ανοίξουν κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.