Πορτοκάλια, ντομάτες, αυγά και σκουπίδια πέταξαν στο ισόγειο του δημαρχείου Ζακύνθου αγανακτισμένοι κάτοικοι του νησιού, που διαμαρτύρονται για την κατάσταση με τους λόφους απορριμμάτων στους δρόμους, μετά τον εικοσαήμερο αποκλεισμό του ΧΥΤΑ του Σκοπού από τους κατοίκους του Καλαμακίου.
Όπως μεταδίδει το imerazante.gr, οι διαδηλωτές «έχτισαν» με σκουπίδια και τις δυο εισόδους του του δημαρχείου εγκλωβίζοντας στον χώρο όσους εργαζόμενους είχαν προλάβει μέχρι εκείνη την ώρα να προσέλθουν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












