Ο κ. Τσίπρας για άλλη μία φορά, παριστάνει τον αντιμνημονιακό, καταγγέλλει η Νέα Δημοκρατία.
«Η παράδοση της Θεσσαλονίκης συνεχίζεται λέγοντας και πάλι τερατώδη ψέματα» επισημαίνει χαρακτηριστικά και προσθέτει τα εξής:
«Η ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ προβλέπεται ρητά στο Μνημόνιο Τσίπρα – Καμμένου. Όπως ρητά και ξεκάθαρα προβλέπεται και η παραχώρηση από τη ΔΕΗ του 50% της εμπορίας και παραγωγής ρεύματος».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












