Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης στον Ζελένσκι: Η Ελλάδα στο πλευρό της Ουκρανίας για όσο χρειαστεί

Aris Oikonomou / SOOC
Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με τον πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, συνομίλησε τηλεφωνικά σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

O πρωθυπουργός, σύμφωνα με πληροφορίες, επανέλαβε τη σταθερή θέση της Ελλάδας για στήριξη της Ουκρανίας και του δικαιώματός της να υπερασπιστεί την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα, καθώς και την αλληλεγγύη της προς τον ουκρανικό λαό.

Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας για όσο χρειαστεί, επισημαίνοντας ότι από την αρχή της ρωσικής εισβολής προσέφερε ανθρωπιστική και αμυντική στήριξη, ενώ έχει εφαρμόσει και εφαρμόζει το ευρωπαϊκό πλαίσιο κυρώσεων έναντι της Ρωσίας.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.