Με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, συνομίλησε τηλεφωνικά τη Δευτέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, ο πρωθυπουργός εξέφρασε τη θλίψη του για τον καταστροφικό σεισμό στην Τουρκία και μετέφερε τη συμπαράσταση και τα συλλυπητήρια της κυβέρνησης και του ελληνικού λαού για την απώλεια ανθρώπινων ζωών.
Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ετοιμότητα της Ελλάδας να συνδράμει άμεσα την Τουρκία με κάθε τρόπο – και πέραν της ομάδας που έχει αναχωρήσει ήδη για την περιοχή – στην αντιμετώπιση των συνεπειών του καταστροφικού σεισμού.

Ο Ταγίπ Ερντογάν ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό για τη συμπαράσταση και την άμεση βοήθεια.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












