Στα γραφεία του ΕΟΤ συνεδριάζει αύριο Τρίτη για πρώτη φορά το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού και η διοίκηση του ΕΟΤ θα συζητήσουν με Περιφερειάρχες και αντιπεριφερειάρχες από τις 13 Περιφέρειες για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας.
Σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμου, στόχος του νέου θεσμού είναι η αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω του συντονισμού και της διάχυσης καλών πρακτικών και την επίλυση των όποιων προβλημάτων αντιμετωπίζουν οι Περιφέρειες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












