Skip to main content

Η Τεχεράνη εξετάζει σχέδιο για την υπογραφή συμφωνίας από τους προέδρους Ιράν και ΗΠΑ

REUTERS

Το Ιράν εξετάζει σχέδιο σύμφωνα με το οποίο οι πρόεδροι των ΗΠΑ και του Ιράν θα υπογράψουν τη συμφωνία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το υπουργείο Εξωτερικών της Τεχεράνης ανακοίνωσε ότι εξετάζει ένα σχέδιο σύμφωνα με το οποίο οι πρόεδροι των ΗΠΑ και του Ιράν θα υπογράψουν τη συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, ενόψει της αναμενόμενης τελετής στην Ελβετία.

«Μέχρι στιγμής, τα σχέδιά μας για τη συνάντηση στη Γενεύη δεν έχουν αλλάξει», δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Ισμαέλ Μπαγκάι. «Όσον αφορά την υπογραφή του μνημονίου κατανόησης, μια ιδέα είναι να γίνει από τους προέδρους των δύο χωρών, κάτι που βρίσκεται υπό εξέταση» συμπλήρωσε.

Η Τεχεράνη είχε προηγουμένως αναφέρει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν θα εκπροσωπηθούν από τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Ντι Τζει Βανς και τον πρόεδρο του ιρανικού κοινοβουλίου και επικεφαλής διαπραγματευτή Μοχαμαντ Γκαλιμπαφ αντίστοιχα, στην προγραμματισμένη διαδικασία στην Ελβετία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.