Οι τεχνικές συνομιλίες μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελβετία ολοκληρώθηκαν, με τη σύσταση τεσσάρων ομάδων εργασίας, μετέδωσε σήμερα ιρανικό κρατικό μέσο ενημέρωσης.
Οι ομάδες εργασίας αφορούν:
- την άρση των κυρώσεων
- το πυρηνικό ζήτημα
- την ανοικοδόμηση και την οικονομική ανάπτυξη του Ιράν
- την παρακολούθηση και εφαρμογή των συμφωνηθέντων
Μετά τις διαβουλεύσεις που αποτελούσαν συνέχεια των συνομιλιών της Κυριακής «αποφασίστηκε να δημιουργηθούν τέσσερις ομάδες εργασίας», αφιερωμένες «στην άρση των κυρώσεων, στις υποθέσεις για τα πυρηνικά, στην ανοικοδόμηση και την οικονομική ανάπτυξη του Ιράν, και στην επιτήρηση» της εφαρμογής όσων συμφωνούνται, φέρεται να είπε στο πρακτορείο ειδήσεων IRNA ο Ιρανός υφυπουργός Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί, ειδικευμένος σε νομικές υποθέσεις.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












