Skip to main content

Ο Ιρανός ΥΠΕΞ ζητά από τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ να καταδικάσει την «επιθετικότητα»

REUTERS/Caitlin Ochs

Σε τηλεφωνική συνομιλία τους.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών, Αμπάς Αραγτσί, ανέφερε στον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, ότι η Τεχεράνη αναμένει από αυτόν και το Συμβούλιο Ασφαλείας να λάβουν πιο αυστηρή θέση καταδικάζοντας την «επιθετικότητα» των ΗΠΑ και του Ισραήλ, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Tasnim.

Σε τηλεφωνική συνομιλία τους, ο Αραγτσί σημείωσε τον ρόλο του ΟΗΕ στη διατήρηση της ειρήνης και «τόνισε τη σοβαρή προσδοκία της ιρανικής κυβέρνησης και του λαού από τον Γενικό Γραμματέα και το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ να υιοθετήσουν πιο αυστηρές και πιο υπεύθυνες θέσεις καταδικάζοντας ρητά την επιθετικότητα», σημειώνει το ιρανικό πρακτορείο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.