Ο πρέσβης των ΗΠΑ στο Ισραήλ, Μάικ Χάκαμπι, συμβούλευσε τους Αμερικανούς πολίτες που επιθυμούν να εγκαταλείψουν τη χώρα να το πράξουν μέσω Αιγύπτου, κάνοντας λόγο για «περιορισμένες επιλογές» εξόδου.
Η σύσταση έρχεται λίγες ώρες αφότου η Ουάσιγκτον κάλεσε όλους τους Αμερικανούς που βρίσκονται στη Μέση Ανατολή να αποχωρήσουν άμεσα, εν μέσω της κλιμάκωσης των εχθροπραξιών με το Ιράν.
Σύμφωνα με τον Χάκαμπι, η διέλευση μέσω των χερσαίων συνόρων με την Αίγυπτο αποτελεί αυτή τη στιγμή την πιο ρεαλιστική επιλογή για όσους επιθυμούν να αναχωρήσουν, καθώς οι διαθέσιμες αεροπορικές και άλλες μεταφορικές δυνατότητες είναι περιορισμένες λόγω της επιδεινούμενης κατάστασης ασφαλείας.
Watch my message to American citizens in Israel and be sure to register with the Smart Traveler Enrollment Program (STEP) to receive important security updates directly. >> https://t.co/8fk1kydTB2 pic.twitter.com/r4IV0WQFEk
— Ambassador Mike Huckabee (@USAmbIsrael) March 3, 2026
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












