Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και ακόμη δύο τραυματίστηκαν από ουκρανικό βομβαρδισμό σε νοσοκομείο στο κατεχόμενο από τη Ρωσία τμήμα της ουκρανικής επαρχίας Χερσώνας, δήλωσε στο Telegram ο διορισμένος από την Μόσχα τοπικός κυβερνήτης.
Όλοι οι νεκροί και οι τραυματίες είναι εργαζόμενοι του νοσοκομείου.
«Οι τραυματίες λαμβάνουν ιατρική φροντίδα και ένας σοβαρά τραυματισμένος άνδρας βρίσκεται σε μονάδα εντατικής θεραπείας», τόνισε ο Βλαντίμιρ Σάλντο.
Πηγές: Reuters, ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












