Skip to main content

Ινδία: Τουλάχιστον 15 νεκροί από ποδοπάτημα σε σιδηροδρομικό σταθμό

Ανάμεσά τους 10 γυναίκες και 3 παιδιά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Tουλάχιστον 15 άνθρωποι, ανάμεσά τους 10 γυναίκες και τρία παιδιά, έχασαν τη ζωή τους σε περιστατικό συνωστισμού σε σιδηροδρομικό σταθμό του Νέου Δελχί το Σάββατο.

«Η Σιδηροδρομική Αστυνομία και η Αστυνομία του Δελχί έχουν φτάσει στο σταθμό. Η κατάσταση είναι υπό έλεγχο και οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο», ανέφεραν αρχιά οι σιδηροδρομικές αρχές της Ινδίας ωστόσo νεότερο τηλεγράφημα του Reuters κάνει λόγο για 15 νεκρούς/  

Ο συνωστισμός προκλήθηκε κατα τη προσπάθεια προσέλευσης των ατόμων στο φεστιβάλ Kumbh.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.