Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ, ο στρατηγός Μαρκ Μάιλι, δήλωσε σήμερα ότι οι ρωσικές πυραυλικές επιθέσεις σε ενεργειακές υποδομές της Ουκρανίας συνιστούν «έγκλημα πολέμου».
Ο αμερικανός στρατηγός υποστήριξε ότι η ρωσική εισβολή έχει αποτύχει σε όλα τα μέτωπα και ως εκ τούτου η Μόσχα διεξάγει μια «εκστρατεία τρόμου» στην Ουκρανία.
Ωστόσο, ο στρατηγός Μάιλι ανέφερε πως δεν θεωρεί πολύ πιθανή μια στρατιωτική νίκη της Ουκρανίας επί της Ρωσίας στο εγγύς μέλλον, παρά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει ο ουκρανικός στρατός απέναντι στους εισβολείς.
Πιο πιθανή θεωρεί τη διπλωματική επίλυση της σύγκρουσης, ιδιαίτερα καθώς οι δυνάμεις της Ρωσίας εμφανίζονται στην παρούσα φάση «καθηλωμένες», όπως ανέφερε ο στρατηγός Μάιλι.
Πηγή: ΑΜΠΕ, Reuters, AFP
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












