Οι αναδυόμενες αγορές στο στόχαστρο της Renault

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011 13:36
UPD:13:38

«Φτιάξαμε ένα σχέδιο, το οποίο εγώ θεωρώ πιο ισχυρό σήμερα, με εκτιμήσεις οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις είναι αρκετά συντηρητικές, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι η Renault έχει κάθε πιθανότητα να επιτύχει σε αυτό», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Κάρλος Γκοσν.

Σε διπλασιασμό των περιθωρίων λειτουργικού κέρδους στο 5% μέσα σε διάστημα δύο ετών στοχεύει η Renault, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στις πωλήσεις σε Βραζιλία, Ρωσία και Ινδία.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η ισχυρή ανάπτυξη στις αγορές αυτές αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία να πουλήσει συνολικά 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το 2013. Οι νέοι στόχοι ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο παρουσίασης της 6ετούς στρατηγικής της Renault.

«Φτιάξαμε ένα σχέδιο, το οποίο εγώ θεωρώ πιο ισχυρό σήμερα, με εκτιμήσεις οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις είναι αρκετά συντηρητικές, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι η Renault έχει κάθε πιθανότητα να επιτύχει σε αυτό», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Γκοσν.

Πάντως, ορισμένοι παράγοντες της αγορές ασκούν κριτική στον κ. Γκοσν για την επιμονή του να διαχωρίζει τις στρατηγικές της Renault και της Nissan, δεδομένου ότι είναι επικεφαλής και στις δύο εταιρείες.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε επίσης καθαρά κέρδη ύψους 3,4 δισ. ευρώ για το 2010, έναντι ζημιών 3,1 δισ. ευρώ το 2009. Οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 2,6 εκατομμύρια οχήματα.

Πηγή: BBC

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα