Skip to main content

Λευκός Οίκος: Ανυπομονεί να δεχτεί τον Ερντογάν σε χρόνο κατάλληλο και για τις δύο πλευρές

Γιατί αναβλήθηκε η συνάντηση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εκπρόσωπος της αμερικανικής πρεσβείας δήλωσε σήμερα ότι ο Λευκός Οίκος ανυπομονεί να δεχθεί τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε χρόνο κατάλληλο και για τα δύο μέρη.

«Ωστόσο δεν καταφέραμε να ευθυγραμμίσουμε τα χρονοδιαγράμματά μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα ο Τούρκος πρόεδρος ανέβαλε την επίσκεψή του στην Ουάσινγκτον.

Αμερικανοί και Τούρκοι αξιωματούχοι ανέφεραν τον Μάρτιο ότι ο Τούρκος πρόεδρος και ο Αμερικανός ομόλογός του Τζο Μπάιντεν επρόκειτο να συναντηθούν στις 9 Μαΐου στον Λευκό Οίκο.

Γιατί αναβλήθηκε η συνάντηση

Η προγραμματισμένη συνάντηση αναβλήθηκε λόγω αλλαγών στο πρόγραμμα του Τούρκου προέδρου, όπως δήλωσε σήμερα Τούρκος αξιωματούχος.

Την αναβολή της επίσκεψης είχε μεταδώσει λίγο νωρίτερα το πρακτορείο Bloomberg.

Ο αξιωματούχος τόνισε ότι θα οριστεί σύντομα νέα ημερομηνία συνάντησης.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.