Skip to main content

“Fixing Time – Anytime Event”, μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες της Anytime

Προσελκύοντας το ζωηρό ενδιαφέρον του κόσμου του αυτοκινήτου, πραγματοποιήθηκε το “Fixing Time – Anytime Event” στις 9 Ιουνίου, στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Ξιφασκίας στον χώρο του πρώην αεροδρομίου, στο Ελληνικό.

Ήταν μια ιδιαίτερη εκδήλωση, πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, που οργάνωσε η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN, σε συνεργασία με την AutoKing, την πρώτη και μοναδική εταιρεία με εξειδίκευση στην αισθητική αναβάθμιση αυτοκινήτου, με έδρα την Ολλανδία και δραστηριότητες σε Ελλάδα, Τουρκία, Ρωσία και Κύπρο. Η εκδήλωση είχε την υποστήριξη της PPG Industries, που δραστηριοποιείται στην πώληση χρωμάτων επαναβαφής, βιομηχανικών χρωμάτων προστασίας και γυαλιών (fiberglass, flatglass).

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, περισσότεροι από 500 πελάτες της Anytime έλαβαν πρόσκληση για να επισκευάσουν δωρεάν τις μικροζημιές των οχημάτων τους. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο – συνεργείο ταυτόχρονης εξυπηρέτησης 40 θέσεων, τεχνικοί παρελάμβαναν τα οχήματα, επισκευάζοντας με τα πιο σύγχρονα μέσα ζημιές όπως γρατζουνιές, βαθουλώματα και θαμπωμένα φανάρια, βάφοντας τοπικά και παραδίδοντάς τα επί τόπου. Συνολικά, επισκευάστηκαν 400 οχήματα με μέσο χρόνο επισκευής 45 λεπτά. Τα υπόλοιπα οχήματα πρόκειται να επισκευαστούν, σε δεύτερο χρόνο, δωρεάν στις εγκαταστάσεις της AutoKing.

Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε, κατά τον χρόνο αναμονής των επισκεπτών στον περιβάλλοντα χώρο του συνεργείου, από μουσικές επιλογές δημοφιλών ραδιοφωνικών παραγωγών και απευθείας σύνδεση με γνωστή ραδιοφωνική εκπομπή, ενώ είχε οργανωθεί αναψυκτήριο φιλοξενίας και παιδότοπος για τη διασκέδαση των μικρών φίλων.

Η Anytime, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της INTERAMERICAN, στοχεύει στη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη, που συνδέεται με την παροχή περιφερειακών υπηρεσιών και τη σύνθεση ενός οικοσυστήματος γύρω από την ασφάλιση. Σκοπός είναι η εταιρεία να βρίσκεται συνεχώς κοντά στον πελάτη, βελτιώνοντας τη σχέση της μαζί του και διευκολύνοντας την καθημερινότητά του με ποιοτικές παροχές και δυνατότητες.