Live Online & Interactive
To «3rd Instore Marketing Conference» θα παρουσιάσει νέες προτάσεις / δραστηριότητες που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων και οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν εντός του εμπορικού καταστήματος, με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την πραγματοποίηση αγορών, στη σκιά της πανδημίας COVID-19, όπου όλα είναι διαφορετικά στην αγοραστική εμπειρία.
Το συνέδριο διοργανώνεται από το Marketing Week της Boussias Communications και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου, με τη συμμετοχή 18 παγκοσμίου φήμης ομιλητές από το εξωτερικό και πολύπειρα στελέχη από την εγχώρια αγορά.
Τα θέματα που θα απασχολήσουν το φετινό συνέδριο είναι τα εξής:
- Retailtainment – χτίζοντας μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες.
- Phygital Shopping – «παντρεύοντας» τη σχέση μεταξύ ψηφιακού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων.
- Providing safe(r) experiences – SafeX – παρέχοντας το αίσθημα ασφάλειας στην αγοραστική εμπειρία.
- Omnichannel innovation – δημιουργώντας την αίσθηση φυσικού καταστήματος στην ψηφιακή εμπειρία μέσω της καινοτομίας.
- AI – τεχνητή νοημοσύνη & VR – ψηφιακή πραγματικότητα
Χορηγοί του συνεδρίου οι εταιρείες Convert Group και MSPS, και χορηγός livestreaming η εταιρεία Coneq.