Ο René Redzepi, ο σεφ που επανεφηύρε τη σκανδιναβική κουζίνα μέσα από το διάσημο εστιατόριο Noma στην Κοπεγχάγη, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τη διοίκηση και τη λειτουργία του εστιατορίου, καθώς και από τοn μη κερδοσκοπικό οργανισμό MAD που είχε ιδρύσει.
Η απόφαση αυτή έρχεται έπειτα από σοβαρές καταγγελίες πρώην εργαζομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του μέσα στην κουζίνα.
Πιο συγκεκριμένα, αρκετοί πρώην υπάλληλοι του Noma κατήγγειλαν ότι υπήρχε ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον, στο οποίο η σωματική και λεκτική κακοποίηση ήταν συχνό φαινόμενο. Οι καταγγελίες περιλαμβάνουν δημόσια ταπείνωση, εκφοβισμό, απειλές και, σύμφωνα με πολλούς, ακόμα και χτυπήματα και κλωτσιές από τον σεφ. Οι ιστορίες αυτές έλαβαν ευρύτερη δημοσιότητα όταν η New York Times μίλησε με πάνω από 35 πρώην υπαλλήλους του εστιατορίου, οι οποίοι επιβεβαίωσαν ότι η ατμόσφαιρα στο εργασιακό περιβάλλον ήταν έντονα εχθρική και ψυχολογικά απαιτητική. Διαβάστε περισσότερα
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












