Με τις έρευνες για τις βλαβερές συνέπειες του κόκκινου κρέατος να πληθαίνουν συνεχώς και την κατανάλωση κρέατος να ταυτίζεται όλο και περισσότερο με καρδιαγγειακές παθήσεις και καρκίνο, η αποφυγή του κρέατος, ακόμη και σε μόνιμη βάση, μόνο ευεργετική μπορεί να είναι. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι οι βασικές αρχές της μεσογειακής διατροφής μιλούν για κατανάλωση κόκκινου κρέατος 2 φορές τον μήνα σε μικρές ποσότητες, με έμφαση σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο και ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει κατατάξει το κόκκινο κρέας ως πιθανότατα καρκινογόνο. Με αυτά υπ’ όψιν, οι 40 ημέρες αποχής από το κρέας θα σας ευεργετήσουν από διάφορες απόψεις. Διαβάστε περισσότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












