Αν το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό για ταις γιορτές είναι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, τότε κάπου η σκέψη… λοξοδρόμησε με τα χρόνια. Αν μάλιστα η απάντηση στο «πως πέρασες» είναι «να σου πω τι έφαγα», μάλλον κάτι πάει δομικά στραβά πλέον…
Χαρείτε το φαγητό, χωρίς να σας καθορίζει
Και το θέμα δεν είναι να απέχεις από το φαγητό ή το γλυκό, αλλά να μην το μετατρέπεις σε αυτοσκοπό για να χαρείς, να διασκεδάσεις ή να περάσεις καλά. Μην επιβάλλεις στον εαυτό σου οδυνηρούς περιορισμούς, μάθε απλά να διαχειρίζεσαι αυτό που έχεις μπροστά σου.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












