Skip to main content

Ποια 4 προϊόντα αναζητήσαμε περισσότερο το φθινόπωρο που πέρασε;

To Glami ανέλυσε τις αναζητήσεις των επισκεπτριών της πλατφόρμας και διαπίστωσε ότι 4 συγκεκριμένα προϊόντα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον.

Παπούτσια και αξεσουάρ βρέθηκαν στο προσκήνιο για τις ελληνίδες καταναλώτριες το διάστημα του φθινοπώρου, σύμφωνα με το Glami, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας με παρουσία σε 13 χώρες, η οποία ταυτόχρονα αποτελεί πηγή σημαντικών insights για την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών ανά τον κόσμο.

Διαβάστε περισσότερα