Την πρόθεσή του να σταματήσει να χρησιμοποιεί δέρμα κροκόδειλου, φιδιού και σαύρας, ανακοίνωσε ο οίκος Chanel.
Η απόφαση, σύμφωνα με εκπρόσωπο του οίκου την οποία επικαλείται το CNN, αφορά και τη γούνα.
Την απόφαση χαιρέτισαν αρκετές οργανώσεις για την προστασία των ζώων.
Τα τελευταία χρόνια, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις οι οποίες, υπό την πίεση των καταναλωτών που απαιτούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, προχωρούν σε αλλαγές των μοντέλων τους, αναθεωρώντας τις μεθόδους τους και εγκαταλείποντας πρακτικές δεκαετιών, με στόχο να περιορίσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Στο «άρμα» των εταιρειών που προσπαθούν να έχουν μια πιο ουσιαστική συμμετοχή στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής προστέθηκε και η Burberry, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί πραγματική γούνα στα προϊόντα της στο εξής, ενώ θα βάλει τέλος και στην πρακτική της καύσης των προϊόντων που δεν έχουν πωληθεί.
Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια, δεν είναι λίγοι οι οίκοι μόδας που εγκαταλείπουν τη γούνα, επιλέγοντας άλλα υλικά. Σύμφωνα με τη Vogue, μεταξύ άλλων, έχουν ανακοινώσει πως αφήνουν στην άκρη τη γούνα οι οίκοι Burberry, John Galliano, DKNY, Versace, Michael Kors, Gucci, Armani, Tommy Hilfiger, Stella McCartney, Vivienne Westwood, Ralph Lauren, Calvin Klein.
Ακολουθώντας αυτήν την τάση, η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου είπε φέτος «αντίο» στη γούνα για πρώτη φόρα στα 35 χρόνια του θεσμού, ενώ και η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου «βάφτηκε» πράσινη και ήταν αφιερωμένη στην αειφορία.
naftemporiki.gr