Σε μία νέα προσπάθεια προβολής του νησιού για την τουριστική περίοδο του 2021 προχωρά ο Δήμος Λειψών.
«Το δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε, οι Λειψοί κατόρθωσαν να διατηρήσουν μεγάλο μέρος του μεριδίου τους κατά την περίοδο αιχμής με επίκεντρο τις κύριες εβδομάδες του Αυγούστου που η πληρότητα μας άγγιξε μέχρι και το 100%! Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε πως οι προσπάθειες μας απέδωσαν και για το λόγο αυτό θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό και πρωτότυπο, εν όψει της επόμενης τουριστικής σεζόν», εξηγεί ο Δήμαρχος των Λειψών, κ. Φώτης Μάγγος.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, με πρωτοβουλία του Δήμου και του Δημάρχου, κινητοποιήθηκε ο σκηνοθέτης εκατοντάδων μουσικών video clip στην Ελλάδα, Γιώργος Γκάβαλος που πρόσφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του για τη δημιουργία ενός βίντεο κλιπ με καλοκαιρινή διάθεση, το οποίο θα συνοδεύει τις δράσεις προβολής του Δήμου για τη νέα σεζόν.
Με φόντο τα γραφικά σοκάκια, το ειδυλλιακό χωριουδάκι των Λειψών, τις αναρίθμητες εξωτικές παραλίες και τα γύρω νησάκια, το βίντεο κλιπ μεταφέρει στην οθόνη έναν καλοκαιρινό παιδικό έρωτα που ζωντανεύει στο γραφικό νησί των Δωδεκανήσων.
Στο βίντεο κλιπ ακούγεται το ιταλικό τραγούδι «I giardini di Marzo» από το συγκρότημα Έμμελον και που ερμηνεύει ο ίδιος ο Δήμαρχος Λειψών μαζί με την καλλιτέχνιδα Μαρίνα Μανωλάκου. Το μικρό αυτό μουσικό κινηματογραφικό ταξίδι ολοκληρώνεται με το σύνθημα «Memories of Lipsi».
Το βίντεο κλιπ αποτελεί κάλεσμα για όλους τους ταξιδιώτες του εξωτερικού στο νησί της θεάς Καλυψούς, το οποίο φέτος απέσπασε σημαντικές διεθνείς διακρίσεις ως top ανεξερεύνητος προορισμός σε κορυφαία μέσα όπως το σουηδικό «Vagabond» και η βρετανική «Daily Mail».
Σημειώνεται πως ήδη ο ΕΟΤ εξέφρασε την πρόθεσή του για την αξιοποίηση του πρωτότυπου βίντεο κλιπ για την ανάδειξη του προορισμού.
«Σε πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες πρέπει να στηρίζεται η τουριστική προβολή» σημειώνει, μεταξύ άλλων, σε δήλωσή του ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας αναφερόμενος στο εξαιρετικά πρωτότυπο σποτ του Δήμου Λειψών και του Δημάρχου, Φώτη Μάγγου, για την τουριστική προβολή του νησιού, που κυκλοφορεί ήδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: ΑΜΠΕ