Skip to main content

Η φαρμακοβιομηχανία μετρά τις πληγές της από τα μνημόνια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιώργου Σακκά
[email protected]

Σε τεντωμένο σχοινί βρίσκονται οι ελληνικές φαρμακευτικές εταιρείες, καθώς τα τελευταία δελτία τιμών έχουν μειώσει τις τιμές των γενοσήμων κατά 67% από το 2009 μέχρι σήμερα, χωρίς ταυτόχρονα να αυξάνουν το μερίδιό τους στη συνταγογράφηση.

Την ίδια στιγμή και οι πολυεθνικές έχουν να αντιμετωπίσουν το νέο «χαράτσι», ήτοι το rebate εισαγωγής νέων φαρμάκων, που θα φτάσει στο 25% και το οποίο θα επιβάλει η κυβέρνηση για να περιορίσει το κόστος των νέων σκευασμάτων που έρχονται στην Ελλάδα. Μάλιστα, μόνο για το 2016 το συγκεκριμένο κόστος έφτασε στα 260 εκατ., ένα ποσό το οποίο φαίνεται να αύξησε αντίστοιχα και το clawback που καλούνται να πληρώσουν οι εταιρείες για το 2016 και το οποίο θα πρέπει να «εξαφανιστεί» με βάση και τις δεσμεύσεις του μνημονίου.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.