Γ. Στουρνάρας: Η υπόθεση του Ελληνικού στέλνει δυσάρεστο μήνυμα στους επενδυτές
Η υπόθεση του Ελληνικού στέλνει ένα «πολύ δυσάρεστο μήνυμα» προς την επενδυτική κοινότητα, αναφέρει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας, Γ. Στουρνάρας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή. «Εδώ φαίνεται να παραβιάζονται…





























