Σε αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας προχώρησαν οι αγρότες της Φθιώτιδας
Σε αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του Μπράλου, προχώρησαν το μεσημέρι οι αγρότες της Φθιώτιδας.
Από νωρίς το πρωί, κομβόι τρακτέρ ξεκίνησαν από πολλές περιοχές της Φθιώτιδας, από…




























