Στο πρώτο ντέρμπι της 7ης αγωνιστικής, καθώς ακολουθεί το βράδυ το παιχνίδι Γιουβέντους-Νάπολι, η Ρόμα θριάμβευσε απέναντι στη συμπολίτισσα Λάτσιο.
Οι «τζαλορόσι» πήραν το «Derby della Capitale» νικώντας τους «λατσιάλι» με 3-1 στο Ολίμπικο της «αιώνιας πόλης».
Η ομάδα του Κώστα Μανωλά, ο οποίος αγωνίστηκε σε όλον τον αγώνα, έφτασε στους τρεις βαθμούς με τους Πελεγκρίνι (45΄), Κόλαροφ (71΄) και Φάτσιο (86΄), ενώ η Λάτσιο είχε ισοφαρίσει με τον Ιμόμπιλε στο 67ο λεπτό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












