Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020-Τοξοβολία: Χρυσό μετάλλιο και ισοφάριση ενός σπουδαίου ρεκόρ η Νότια Κορέα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Νότια Κορέα εξακολουθεί να μην έχει αντίπαλο στα Ολυμπιακά τουρνουά τοξοβολίας.

Την Κυριακή (25/07) κατέκτησε ένα ακόμη χρυσό μετάλλιο και στο ομαδικό γυναικών, επικρατώντας εύκολα στον τελικό επί της Ρωσίας με 6-0.

Οι αθλήτριες της Νότιας Κορέας (Αν Σαν-Γιανγκ Μινχί-Τσαεγιούνγκ Κανγκ) επικράτησαν των Ρωσίδων (Γκομπόεβα-Οσίποβα-Πέροβα), που θ’ ανέβουν στη δεύτερη θέση του βάθρου, ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Γερμανία (Κρόπεν-Σβαρτζ-Ούνραχ), η οποία νίκησε στο μικρό τελικό τη Λευκορωσία (Ντζιομινσκάγια-Καζλουσκάγια-Μαρουσάβα) με 5-1.

Με το χρυσό αυτό η Νότια Κορέα ισοφάρισε ένα σπουδαίο Ολυμπιακό ρεκόρ. Έχοντας κερδίσει όλα τα χρυσά μετάλλια στο ατομικό γυναικών από τους αγώνες της Σεούλ το 1988, η ασιατική χώρα έφθασε τις εννιά διαδοχικές πρωτιές.

Ετσι κατάφερε να ισοφαρίσει το μεγαλύτερο σερί χρυσών μεταλλίων σε όλα τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων, επίδοση που έχει σημειώσει μόνο η Ολυμπιακή ομάδα κολύμβησης 4Χ100 των ΗΠΑ, η οποία σάρωσε τα χρυσά μετάλλια από το 1984 έως το 2016 στο Ρίο. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.