Skip to main content

Τένις: Στη Σεούλ για το Korea Open η Σάκκαρη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά το US Open, η Μαρία Σάκκαρη ξεκουράστηκε για λίγες ημέρες στην Ελλάδα και είναι έτοιμη να επιστρέψει σε αγωνιστική δράση.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια θα μετάσχει την επόμενη εβδομάδα στο τουρνουά της Σεούλ και θα μάθει την πρώτη αντίπαλό της στην κλήρωση του Σαββάτου.

Η Σάκκαρη θα βρεθεί για δεύτερη φορά στο Korea Open. Συγκεκριμένα, είχε παίξει στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας για πρώτη φορά το 2016 και είχε αποκλειστεί από τη Κινέζα Σαϊσάι Ζανγκ, που είχε φτάσει ως τα ημιτελικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.