Η Καναδή πρωταθλήτρια του τένις Μπιάνκα Αντρεέσκου, Νο 5 στην παγκόσμια κατάταξη, ανακοίνωσε σήμερα ότι αποσύρεται από τους Ολυμπιακούς αγώνες, λόγω της πανδημίας.
Η Αντρεέσκου, που κατάκτησε το 2019 το US Open, δήλωσε πως «δεν θα πάω στο Τόκιο, λόγω της ανησυχίας μου για την Covid-19. Το κάνω με μεγάλη λύπη, αλλά πιστεύω πως είναι η σωστή απόφαση».
Η Αντρεέσκου είναι το τέταρτο «βαρύ» όνομα του αθλήματος που απέσυρε τη συμμετοχή της, μετά τους Ράφα Ναδάλ, Ντομινίκ Τιμ και Σερένα Γουίλιαμς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











